Plata cu cardul de credit

Sunt acceptate următoarele cărți de credit: American Express, Maestro, Mastercard și Visa.

Dacă plătiți cu cardul de credit, vi se va cere să specificați datele cardului dvs. de credit în timpul procesului de comandă. Desigur, datele dvs. vor fi criptate prin intermediul procedurii SSL. Cardul dvs. de credit va fi apoi încărcat direct, iar comanda dvs. este editată direct de noi.

Pentru a vă proteja de abuzul de carduri de credit, este posibil să faceți și verificarea datelor dvs. atunci când comandați. În acest caz, veți primi un e -mail la confirmarea comenzii de la serviciul nostru pentru clienți. Procedura suplimentară vă va fi explicată în acest e -mail.

Plata prin PayPal

Dacă doriți să utilizați această opțiune de plată, veți fi transmis direct către PayPal în timpul procesului de comandă. Dacă sunteți deja un client PayPal, vă puteți înregistra și plăti cu ușurință pentru datele utilizatorului. Plata este deosebit de sigură datorită protecției cumpărătorilor PayPal, deoarece dacă ceva nu funcționează, veți primi banii înapoi.

Dacă plătiți cu PayPal la MyScondear, vă vom conecta contul MySecondear cu contul dvs. PayPal.

pentru dvs. ca client, înseamnă că nu trebuie să vă înregistrați din nou la PayPal atunci când faceți cumpărături la MySeCandear.

MySeCandear este, prin urmare, posibil să colectați suma din contul dvs. PayPal dacă mărfurile sunt trimise efectiv. Orice rambursare și plăți suplimentare pot fi implementate rapid și ușor cu contul PayPal conectat.

Puteți elimina acest link în orice moment sau puteți utiliza și un alt cont PayPal.

Plata de Klarna imediat (debit direct)

Dacă optați imediat pentru plata de către Klarna, Banca Klarna va efectua procesul de plată pentru MySeCandear.

Dacă ați ales Klarna ca plată la comandă, puteți selecta apoi opțiunea imediat prin intermediul furnizorului nostru Klarna. Nu aveți nevoie de un cont la Klarna.

Sofortüberweisung este un transfer bancar direct care funcționează cu datele dvs. bancare online.

  1. Îți alegi țara și banca.
  2. Conectați -vă cu datele dvs. bancare online. Datele sunt criptate la banca dvs.
  3. În unele bănci, un pin de confirmare suplimentar este trimis smartphone -ului dvs., pe care trebuie să îl utilizați o dată pentru a vă confirma tranzacția.
  4. De îndată ce transferul bancar a avut succes, MySeCandear primește confirmare și declanșează imediat comanda.
  5. ce puteți face dacă nu a fost primită confirmarea comenzii?

    După ce o comandă a fost finalizată cu succes, veți primi o confirmare a comenzii la adresa de e -mail pe care ați furnizat -o. O comandă a fost apoi finalizată de îndată ce MySecondear a fost trimis la comandă.

    Dacă nu găsiți o confirmare a comenzii în căsuța poștală, vă rugăm să verificați și folderul de spam.

    În general, nu puteți primi e -mailuri de la MySeCandear? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la