Domeniu de aplicare

Aceste condiții generale de vânzări (în continuare: AGB) se aplică tuturor magazinelor noastre online de pe www.mysecondear.de Contracte între noi, pentru noi

grupul de audiologie MySecanandear GmbH

Regensburger Straße 5, 10777 Berlin

Director general: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

Curtea de district Berlin-Charlottenburg, număr de înregistrare: HRB 213510 B

Număr de telefon: 030 3080 6040

adresa de e -mail: service@mysecondear.de

și tu ca client.

  1. Toate acordurile încheiate între dvs. și noi în legătură cu contractul de cumpărare rezultă în special din aceste condiții de vânzare, Declarația noastră de acceptare.
  2. Versiunea acestor termeni și condiții valabile la încheierea contractului este Nu acceptăm
  3. condiții diferite ale clientului. Acest lucru se aplică și dacă nu ne opunem în mod expres la incluziune.
  4. Concluzie contractului

    1. Prezentarea și aplicarea articolelor în magazinul nostru online nu constituie o ofertă obligatorie pentru a încheia un contract de cumpărare. Puteți adăuga toate articolele la coșul de cumpărături virtual în timpul procesului de cumpărare făcând clic pe „la coșul de cumpărături” după ce s -a apelat aparatul auditiv sau accesoriile. Coșul de cumpărături poate fi ajustat în orice moment cu adăugarea sau eliminarea articolelor. Pentru a ajunge la casa de marcat, faceți clic pe coșul de cumpărături și apoi pe butonul „Till”.
    2. Prin trimiterea unei comenzi prin intermediul magazinului online făcând clic pe butonul „Plătiți acum”, trimiteți o comandă legal obligatorie. Vom confirma accesul comenzii trimise prin e -mail prin e -mail. Într -un astfel de e -mail nu există încă o acceptare obligatorie a comenzii, cu excepția cazului în care acceptarea este explicată pe lângă confirmarea accesului.
    3. Un contract apare numai dacă acceptăm comanda dvs. prin declararea noastră de acceptare sau prin livrarea articolelor comandate.
    4. Dacă livrarea mărfurilor pe care le -ați comandat nu ar trebui să fie posibilă, de exemplu, deoarece mărfurile corespunzătoare nu sunt în stoc, ne vom referi la o declarație de acceptare. În acest caz, un contract nu apare. Vă vom informa imediat și vă vom rambursa imediat.
    5. Veți fi informat despre posibilele condiții de livrare și posibile restricții de livrare. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați prin e -mail la service@mysecondear.de

      Politica de anulare

      Dacă sunteți consumator, aveți un drept de retragere în conformitate cu dispozițiile legale:

      1. Dreptul de retragere
      2. aveți dreptul de a revoca acest contract în termen de paisprezece zile fără a da motive.

        Perioada de anulare este de paisprezece zile din ziua în care tu sau un terț numit de tine, care nu este transportatorul care a pus sau a luat posesie.

        Pentru a -ți exercita dreptul de anulare, trebuie să folosești o explicație clară (Z B. O scrisoare trimisă prin poștă sau un e -mail) despre decizia dvs. de a anula acest contract. Puteți utiliza formularul de anulare a eșantionului atașat pentru aceasta, dar acest lucru nu este prescris. De asemenea, puteți completa și transmite electronic formularul de anulare a eșantionului sau o altă explicație clară pe site -ul nostru web (www.mysecondear.de). Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite (de exemplu, prin e -mail), vă vom trimite o confirmare a primirii unei astfel de revocații.

        Pentru a menține perioada de anulare, este suficient să trimiteți notificarea la exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de anulare.

        1. Consecințele revocii
        2. Dacă anulați acest contract, avem toate plățile pe care le -am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare, care rezultă din faptul că aveți un tip de livrare diferit de cel oferit de noi , ați ales cea mai ieftină livrare standard) pentru a rambursa imediat și cel mai târziu în termen de paisprezece zile din ziua în care a primit notificarea revocării acestui contract. Pentru această rambursare folosim aceleași mijloace de plată pe care le -ați folosit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care altceva a fost convenit în mod expres cu ele; În niciun caz nu veți fi perceput pentru taxe pentru această rambursare. Putem refuza rambursarea până când am returnat mărfurile sau până când nu ați furnizat dovada că ați returnat mărfurile, în funcție de care este ora anterioară.

          aveți mărfurile imediat și, în orice caz, cel mai târziu, în termen de paisprezece zile din ziua în care ne informați despre revocarea acestui contract, pentru a ne trimite sau a ne preda. Termenul limită este păstrat dacă trimiteți mărfurile înainte de termenul de paisprezece zile.

          trebuie să plătiți doar pentru orice pierdere a valorii mărfurilor dacă această pierdere de valoare se datorează unei manipulări a calității, proprietăților și funcționalității mărfurilor care nu sunt necesare.

          30 de zile de garanție de returnare a banilor

          1. Grupul de audiologie Mysecondear GmbH vă oferă o garanție de returnare a banilor de 30 de zile dincolo de dreptul statutar de retragere. Deci, aveți 30 de zile pentru a testa mărfurile în pace acasă. Perioada de testare începe cu păstrarea mărfurilor. Data de livrare a furnizorului de servicii de logistică este data primită a mărfurilor de către client.
          2. Dacă, contrar așteptărilor, nu ar trebui să fiți 100%mulțumiți, vom rambursa prețul de achiziție . În acest scop, sunteți responsabil pentru trimiterea unui e -mail la service@mysecondear.de în avans că veți trimite mărfurile înapoi la noi. Apoi, trebuie să ne returnați mărfurile în termen de 3 zile lucrătoare. Data expedierii este decisivă pentru acest lucru.
          3. Din garanția de returnare a banilor de 30 de zile, toate aparatele auditive și accesoriile includ acestea, care fac parte din echipamentul de bază al aparatelor auditive respective. Toate celelalte accesorii cu numere de serie sunt excluse din garanția de returnare a banilor de 30 de zile.
          4. Returnări incomplete Exclude temporar o rambursare până la returnarea completă. Consumatorii, cum ar fi bateriile și filtrele, sunt capabile doar să ramburseze ca ambalaje colective închise.
          5. Garanția de returnare a banilor de 30 de zile nu se aplică daunelor apei aduse mărfurilor. Garanția de 30 de zile de returnare a banilor este, de asemenea, complet exclusă în cazul daunelor grav neglijente sau intenționate ale mărfurilor, care dintre ele sunt responsabile ca client.
          6. dispozitive de testare

            Dispozitivele de testare nu trebuie să rămână cu clientul mai mult de 2 săptămâni după primire. Perioada de testare a aparatelor auditive nu se schimbă dacă accesoriile sunt reparate în perioada de testare.

            1. Preluăm doar transportul de retur al dispozitivelor de testare din Europa și de la o valoare de 49 €. Nu preluăm transportul de întoarcere cu mai puține mărfuri sau în afara Europei.
            2. Condiții de livrare, plată pre -cash, păstrarea titlului

              1. Avem dreptul la livrări parțiale, în măsura în care acest lucru este rezonabil pentru dvs.
              2. Perioada de livrare este în jur de cinci până la șapte zile lucrătoare, cu excepția cazului în care s -a convenit altfel. Sub rezerva regulamentului de la punctul 3 - începe cu încheierea contractului (vezi § 2).
              3. Dacă plata ar trebui să fie făcută în avans la comandă, contractul este încheiat de singurul lucru care este făcut de singurul lucru care este furnizat de detaliile bancare și de cererea de plată de către noi. Dacă plata nu a fost efectuată după data scadenței și memento -ul suplimentar de plată, grupul de audiologie MySecondear GmbH demisionează din contractul încheiat ca urmare a plății care nu sunt plătite. Drept urmare, comanda nu este livrată sau lăsată de utilizat.
              4. Dacă mărfurile sunt livrate și, din cauza vina lor, nu pot fi livrate chiar și după trei încercări de livrare, ne rezervăm calea de a ne retrage din contract și de a deduce cheltuieli pentru expediere la rambursarea prețului de achiziție.
              5. Mărfurile livrate rămân până la plata integrală a prețul de achiziție în proprietatea noastră conform §§ 449 Bgb. < /li>

                Transmiterea unui test auditiv ca o condiție prealabilă pentru livrare

                1. Pentru a vă livra aparate auditive , avem nevoie de transmiterea unui test auzit (așa că audiograma sonoră numită sonoră, astfel -numite ) Cu excepția cazului în care acest test ne -a fost trimis în termen de 30 de zile de la confirmarea comenzii, ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contract. În acest caz, comanda nu va fi livrată. Dacă prețul de achiziție a fost deja plătit de dvs., acesta va fi rambursat.
                2. aparate auditive de la grupul de audiologie Mysecondear GMBH sunt prescrise individual pe dvs. pe baza testului auditiv pe care l -ați trimis. Dacă există o hipersensibilitate (deci hiperacusis sau recrutare), trebuie să ne spuneți înainte de a trimite aparatul auditiv.
                3. prețuri și costuri de transport

                  1. Prețurile pentru sistemele auditive și accesoriile pot fi găsite pe pagina principală și în procesul de check-out. Toate Informații despre preț sunt în magazinul nostru online Prețuri brute inclusiv impozitul legal pe vânzări și sunt plus costurile de transport suportate. Costurile de transport sunt date în Informații despre preț în magazinul nostru online.
                  2. Dacă îndeplinim comanda dvs. în conformitate cu secțiunea 4 (1) prin livrări parțiale, costurile de transport vor apărea numai pentru prima livrare parțială. Dacă livrările parțiale sunt făcute la cererea dvs., calculăm costurile de transport pentru fiecare livrare parțială.
                  3. Dacă revocați efectiv declarația contractuală în conformitate cu secțiunea 3, puteți solicita rambursarea costurilor deja plătite pentru transportul către dvs. (costuri de retur) în conformitate cu cerințele legale (a se vedea pentru alte consecințe de retragere Secțiunea 3 (2)) .
                  4. Termeni de plată și întârziere

                    1. Suma facturii pentru vânzări, servicii și reparații se datorează plătitorului cu livrarea/livrarea facturii. Plățile parțiale sunt posibile numai dacă au fost convenite în prealabil. Aceștia sunt în ultimă oră cu plata cel târziu dacă nu își permit consecințele întârzierii în termen de 14 zile de la data scadenței și accesul la o factură. Acest lucru nu se aplică dacă dovediți că nu sunteți responsabil pentru absența plății. Suma facturii trebuie plătită în timpul implicit. Rata dobânzii implicite este de 5 puncte procentuale peste rata de bază pentru anul.
                    2. Pentru clienții care sunt asigurați de lege, paragraful 1, după primirea facturii/mărfurilor. Plătiți diferența redusă pentru subvenție (contribuția proprie).
                    3. Plata prețului de achiziție se face cu o plată. Dacă doriți să efectuați plata în rate, vă rugăm să contactați Service@mysecondear.de. În cazul furnizorilor din al treilea particule care au fost comandate pentru procesarea plăților, termenii și condițiile generale se aplică acestor furnizori.
                    4. Puteți alege prețul de achiziție și costurile de transport în funcție de alegerea dvs. la procesul nostru de plată specificat în magazinul online de magazin online . În caz de autorizare sau plată de subvenții de către Klarna, American Express, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Shop Pay, EC/Maestro sau Card de credit, vom face cel mai devreme la momentul reglementării la paragraful 1 . Cu excepția revocării, o autorizație acordată se aplică și comenzilor ulterioare.
                    5. compensare și drept de retenție

                      1. Nu aveți dreptul să conturați împotriva revendicărilor noastre, cu excepția cazului în care cererile dvs. reconvenționale sunt stabilite legal sau incontestabile. De asemenea, aceștia au dreptul să compenseze cererile noastre dacă afirmați complicații sau cereri reconvenționale din același contract de cumpărare.
                      2. În calitate de cumpărător, puteți exercita un drept de retenție numai dacă cererea dvs. reconvențională provine din același contract de cumpărare.
                      3. drepturi de garanție

                        1. Suntem responsabili pentru articolele livrate pentru deficiențe materiale sau legale în conformitate cu reglementările legale aplicabile, în special §§ 434 ff. BGB. Perioada de limitare a cererilor legale pentru defecte este de doi ani și începe cu livrarea mărfurilor.
                        2. Orice garanție de vânzător acordată de noi pentru anumite articole sau garanții producătorilor de articole determinate sau producătorii anumitor articole apar pe lângă revendicările pentru defecte materiale sau legale în sensul alineatului 1. Detalii despre sfera de aplicare a acestor garanții Rezultatul rezultatelor rezultate din condițiile de garanție care pot fi închise.
                        3. Dacă există defecte care pot fi recunoscute la primirea mărfurilor, trebuie să le afișați imediat după examinare. Defectele care nu sunt afișate în timp sunt considerate aprobate, iar mărfurile sunt lipsite de defecte. Dacă nu există niciun defect material în termen de șase luni cel târziu de la transferul riscului, se crede că problema a fost lipsită de defecte în cazul unui transfer de pericol (invers de la § 477 BGB).
                        4. Defectele trebuie raportate în scris în formă de text în conformitate cu § 126b Bgb.
                        5. răspunderea

                          1. Suntem responsabili de dvs. în toate cazurile de răspundere contractuală și necotaractuală în caz de intenții și neglijență gravă, în conformitate cu dispozițiile legale pentru compensații sau compensații pentru cheltuieli nereușite.
                          2. În alte cazuri, suntem responsabili doar în alte cazuri - dacă nu la punctul 4 - numai dacă există o încălcare a unei obligații contractuale, a cărui îndeplinire permite implementarea corectă a contractului în primul rând poate avea încredere în mod regulat ca client (astfel, obligația cardinală numită) și limitată la înlocuirea daunelor previzibile și tipice. În toate celelalte cazuri, răspunderea noastră este exclusă sub rezerva regulamentului de la punctul 4.
                          3. În special, nu suntem responsabili pentru cazurile care au fost create din cauza testelor de audiere transmise incorect sau au fost aduse de aceștia ca client. B. Lăsând informații importante despre hipersensibilitate.
                          4. Răspunderea noastră pentru daune cauzate de încălcarea vieții, a corpului sau a sănătății și în conformitate cu Legea privind răspunderea produsului rămâne neafectată de restricțiile și excluderile de mai sus.
                          5. Informații despre sistemele de auz

                            1. Aparatele auditive oferite de MyScondear Audiology Group GmbH vă sunt prezentate de auziți acustici ai grupului de audiologie MyScondear GMBH li>
                            2. Grupul de audiologie MySecanandear GmbH oferă programări de consultanță cu auziți acustici în scopul stabilirii aparate auditive După ce ați făcut o programare. Aceste date sunt apoi făcute prin telefon sau prin chat video. Aparatele auditive sunt stabilite în timpul numirii prin întreținere la distanță. De la data de achiziție a aparate auditive Pe o perioadă de șase ani de la sistemul de audiere prin întreținere la distanță prețul de achiziție inclus.
                            3. Datele de consultanță oferite de MySecondear Audiology Group GmbH sunt asociate cu mult efort. Dacă, prin urmare, nu puteți observa data convenită, trebuie să o anulați cu cel puțin 24 de ore înainte.
                            4. Evaluarea pierderii auzului preia un acustician calificat auditiv mysecondear. În cazul unui grad ridicat de pierdere a auzului, câștigurile și tipărirea urechilor au loc pe site -ul nostru din Berlin sau de unul dintre acusticii noștri din zona dvs.
                            5. Note privind eliminarea bateriilor conform BATTG

                              1. O baterie în conformitate cu Legea bateriei (BATTG) este un articol de consum în sensul secțiunii 92 (1) BGB, deoarece utilizarea prevăzută este în consum.
                              2. Bateriile și bateriile nu pot fi eliminate în deșeurile gospodărești. Proprietarii de baterii vechi trebuie să fie înregistrați în conformitate cu secțiunea 11 (1) S.1 BATTG. Dispozitiv Bateriile de alcool sunt înregistrate exclusiv prin intermediul punctelor de colectare care sunt conectate la sistemul comun de retragere sau la sistemul de returnare al producătorului.
                              3. Puteți trimite bateriile înapoi la noi, fie le puteți da înapoi gratuit. Suntem limitați la acceptarea bateriilor și bateriilor pe care le avem în gama noastră.

                                Legea aplicabilă și locul jurisdicției

                                1. Legea Republicii Federale Germania se aplică excluderii Legii vânzărilor ONU (CISG). Dacă ați depus comanda de consumator și aveți șederea obișnuită într -o altă țară la momentul comenzii dvs., aplicarea dispozițiilor legale obligatorii din această țară rămâne neafectată de alegerea legii făcute în sentința 1.
                                2. Dacă sunteți comerciant și aveți sediul în Germania în momentul ordinii, locul exclusiv al jurisdicției este sediul vânzătorului, Berlin. În plus, dispozițiile legale aplicabile se aplică responsabilității locale și internaționale.
                                3. Rezoluția litigiilor: Comisia UE a creat o platformă de internet pentru litigii online. Platforma servește ca punct de contact pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu privire la obligațiile contractuale care apar din contractele de cumpărare online. Mai multe informații sunt disponibile la următorul link: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Nu suntem nici gata, nici obligați să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unui comitet de arbitraj pentru consumatori.
                                4. Data versiunii: 01.05.2022