Der beste Hörgeräte Service - Nur bei MySecondEar

pachet fără griji: Serviciul de ajutor auditiv la MySecondear

Satisfacția ta este cea mai înaltă laudă și obiectivul general al muncii noastre! Prin urmare, promisiunea noastră de serviciu pentru dvs. sau aparatele auditive include o serie de oferte gratuite. În acest articol veți obține o imagine de ansamblu a serviciilor pe care vă puteți baza la MySeCandear.

30 de zile de drepturi de întoarcere

În ciuda celor mai bune sfaturi cu privire la aparatul auditiv potrivit, acesta arată doar atunci când purtați și testați dacă alegerea a fost de fapt cea potrivită. Dacă descoperiți că noul dvs. aparat auditiv nu răspunde tuturor nevoilor dvs., îl puteți trimite înapoi gratuit în termen de 30 de zile. Desigur, primiți banii înapoi. Dacă ați făcut o achiziție pe cont și ați trimis aparatele auditive în termen de 14 zile, contul dvs. nu va fi perceput. Schimbul pentru un nou aparat auditiv este, de asemenea, posibil, costurile de transport poartă MySeCandear. Nu există costuri suplimentare pentru ei!

Faceți acum întrebări care nu sunt legate de obligație & gt;

garantat bine asigurat

Garanția pentru aparatele auditive include de obicei o perioadă de 2 ani, pentru ascultători există o cerere de garanție de un an. Excepțiile reprezintă dispozitive de la Oticon, Starkey și Phonak - aici vă puteți bucura de o garanție de 5 ani pe dispozitiv și baterie. Există, de asemenea, posibilitatea de a extinde perioada de garanție pentru un preț de 90 € pe ureche cu 2 ani.

Cât de bine vă mențineți și aparatul auditiv, terții cauzate sau pierderi pot apărea pe neașteptate și duce la un stres financiar neașteptat. Cu asigurarea prin MySeCandear, aveți posibilitatea de a alege 3 tarife pentru o flexibilitate maximă. Cele mai puternice tarife acoperă furtul, daunele cauzate de umiditate (inclusiv transpirația), daune intenționate și pierderi de sine. Pentru a vă bucura de libertatea completă de îngrijorare, Pe lângă garanția convențională, ar trebui să luați în considerare să vă asortați asigurarea. Mai multe informații despre asigurare pot fi găsite aici .

Serviciu de reparații

Când are loc un caz de garanție, MySecanandear preia gratuit repararea aparatului auditiv. Pentru a vă păstra auzul, puneți la dispoziție un dispozitiv de înlocuire pentru perioada reparației. Acest lucru vă va fi trimis prin poștă. În pachetul utilizat în acest scop, există o alunecare de întoarcere cu care puteți trimite dispozitivul pentru a fi reparat la noi. După o reparație de succes, înlocuirea dispozitivului de înlocuire și a aparatului auditiv are loc în același mod. Aceasta înseamnă că nu există costuri pentru transport și ambalaje.

Dacă s -a produs o deteriorare în afara perioadei de garanție, ne permitem să calculăm următoarele:

  • Schimbarea bateriei: 49,00 €
  • Reparație mică (de exemplu, compensare pentru defecte optice): 59,00 €
  • Reparație mai mare (de exemplu, cu un procesor defect): 149,00 €

serviciu pe site

departe de serviciile de la distanță, suntem întotdeauna fericiți să vă întâmpinăm într -una dintre locațiile noastre de pe site. Am fi bucuroși să preluăm gratuit și verificarea aparatelor auditive. De asemenea, efectuăm schimbarea umbrelă, filtrelor și furtunilor sonore, precum și post -procesarea pieselor urechii gratuite. Numai costurile pentru componentele necesare (de exemplu, foști-listeni) sau pentru propria dvs. vină sunt suportate de dvs. Simțiți -vă liber să ne uitați la noi și să vă aplecați într -o atmosferă relaxată în timp ce avem grijă de aparatul auditiv.

Faceți acum întrebări care nu sunt legate de obligație & gt;